10 грудня 2015 року у Володимирівському НВК було проведено міжнародну природознавчу гру "Геліантус - 2015". У конкурсі прийняли участь 12 найрозумніших учнів школи. Побажаємо їм перемоги та подальших здобутків!
Професії нестримно змінюються, і сьогоднішні професіонали щораз рідше виступають у ролі носіїв інформації, щораз частіше - у ролі консультантів.
Погляньмо на країни, де дітей мучать зубрінням, і на те, як мало там реєструється патентів. Ці люди майже нічого не винаходять, бо в них відбили цікавість, бажання вчитися. Ще одна проблема - неспроможність виконувати завдання в колективі.
Творче об'єднання «Соняшник» пропонує оволодіти новими навичками вже сьогодні у своїх проек¬тах - Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» та Міжнародна природознавча гра «Геліантус».
Ніякої репродукції! Когнітивно складними завданнями ми намагаємося трансформувати майбутнє суспільство через сучасного учня.
Про затребувані навички - аналітичне мислення, уміння працювати в команді, комп'ютерну грамот¬ність, творчий підхід, навички поведінки в сучасному цифровому середовищі - зовсім нещодавно почали говорити серйозно.
Саме цього вимагає система освіти в Сінгапурі, схожий підхід у Європі, Австралії, країнах Латинської Америки.
Можна простежити, як змінювалося робоче місце людини: спочатку це була ферма, потім фабрика, потім офіс - і ось, нарешті, віртуальне робоче місце. Освітня система повинна мінятися разом з цим. Якщо вона так і залишиться на рівні заучування фактів, то ніколи не зможе підготувати людей до життя.
Патрік Гріффін, засновник дослідницького проекту АТС21S і директор Центру дослідження оцінки в Університеті Мельбурна, описав навички аналітичного мислення з огляду на те, що буде потрібно учням у майбутній роботі: уміння працювати в команді, знатися на технологіях, конструктивно співпрацю¬вати з колегами. Ішлося про вміння жити в соціумі, пронизаному цифровими технологіями, про повагу до інших культур, оскільки в цифрову епоху кордони зникають. Через шість років Світовий форум освіти дійшов приблизно таких самих висновків, виокремивши три групи необхідних знань: грамотність - базові знання мов, лічби, фінансів, наук, культур; компетенції - аналітичне мислення, розв'язання проблем, творче мислення, співпраця; особисті якості - цікавість, ініціативність, завзятість, лідерство.
Про це йшлося також у дослідженні журналу «Economist»: державні системи освіти не дають учням необхідних навичок, і їм доводиться вчитися самим. Діти, які йдуть до шкіл зараз, закінчать їх через 10-12 років
Погляньмо на країни, де дітей мучать зубрінням, і на те, як мало там реєструється патентів. Ці люди майже нічого не винаходять, бо в них відбили цікавість, бажання вчитися. Ще одна проблема - неспроможність виконувати завдання в колективі.
Творче об'єднання «Соняшник» пропонує оволодіти новими навичками вже сьогодні у своїх проек¬тах - Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» та Міжнародна природознавча гра «Геліантус».
Ніякої репродукції! Когнітивно складними завданнями ми намагаємося трансформувати майбутнє суспільство через сучасного учня.
Про затребувані навички - аналітичне мислення, уміння працювати в команді, комп'ютерну грамот¬ність, творчий підхід, навички поведінки в сучасному цифровому середовищі - зовсім нещодавно почали говорити серйозно.
Саме цього вимагає система освіти в Сінгапурі, схожий підхід у Європі, Австралії, країнах Латинської Америки.
Можна простежити, як змінювалося робоче місце людини: спочатку це була ферма, потім фабрика, потім офіс - і ось, нарешті, віртуальне робоче місце. Освітня система повинна мінятися разом з цим. Якщо вона так і залишиться на рівні заучування фактів, то ніколи не зможе підготувати людей до життя.
Патрік Гріффін, засновник дослідницького проекту АТС21S і директор Центру дослідження оцінки в Університеті Мельбурна, описав навички аналітичного мислення з огляду на те, що буде потрібно учням у майбутній роботі: уміння працювати в команді, знатися на технологіях, конструктивно співпрацю¬вати з колегами. Ішлося про вміння жити в соціумі, пронизаному цифровими технологіями, про повагу до інших культур, оскільки в цифрову епоху кордони зникають. Через шість років Світовий форум освіти дійшов приблизно таких самих висновків, виокремивши три групи необхідних знань: грамотність - базові знання мов, лічби, фінансів, наук, культур; компетенції - аналітичне мислення, розв'язання проблем, творче мислення, співпраця; особисті якості - цікавість, ініціативність, завзятість, лідерство.
Про це йшлося також у дослідженні журналу «Economist»: державні системи освіти не дають учням необхідних навичок, і їм доводиться вчитися самим. Діти, які йдуть до шкіл зараз, закінчать їх через 10-12 років
.
0 коммент.:
Отправить комментарий